واحدی دادستان جدید بشاگرد شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394
بازدید : 492
نویسنده : فــردیـن احـمدی

واحدی دادستان جدید بشاگرد شد

 

مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان بشاگرد با حضور مدیر کل دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام اکبری مدیر کل دادگستری استان هرمزگان، فرماندار بشاگرد و مدیران و مسئولین ادارات این شهرستان رئیس دادگستری جدید شهرستان بشاگرد معرفی شد.

فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به همه حاضرین، هفته دولت را گرامی داشت افزود: قطار پیشرفت بشاگرد به راه افتاد و نیاز به ظرفیت بخش خصوصی دولتی است.

دهقانی مردم بشاگرد را مردمی با ایمان و با محبت خواند و گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم این شهرستان به خصوص مشکل بیکاری جوانان انجام می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از همه ادارات و سازمانهای شهرستان خواستند که تمام تلاش خود را برای کمک به دستگاه قضا کنند و کار امروز آنها را بسیار با ارزش خواند که دو طایفه را بعد از چندین سال به صلح و آشتی رساندند.

در ادامه حجت الاسلام اکبری مدیر کل دادگستری استان هرمزگان دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت و افزود: ما در انجام کار مردم باید اداره ای جدی داشته باشیم و در برخورد با ارباب رجوع تا جای که می توانیم با محبت رفتار کنیم، ما مسولین وظیفه مهمی داریم و آن خدمت به مردم است و خدمات رسانی به مردم عبادت است.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: خداوند متعال نعمت های بسیار بزرگی را به ما هدیه داده است آن هم نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و اهل بیت است که باید سپاسگزار باشیم.

اکبری وظیفه قوه قضاییه را قانون گزاری و عمل به آن خواند و گفت: قوه قضاییه قاطعانه با بی قانونی، ظلم و ستم در جامع برخورد می کند و دادکستری شهرستان بشاگرد وظیفه دارد در خصوص قاچاق و قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد کند.

وی امنیت را از نان شب واجب تر دانست و وارد کنندگان مشروبات الکلی به کشور را نیز محکوم کرد و افزود: باید همه دستگاه های دولتی و افراد جامع در یک راستا حرکت کنند و در کنار هم از وقوع جرم پیشگیری کنند.

در ادامه احمدی منش رئیس پیشین دادگستری شهرستان بشاگرد گفت: ما تمام سعی خودمان را انجام دادیم تا پرونده قتل را به سازش برسانیم و این تنها کار من نبود بلکه همه این تلاش ها را مدیون شوراهای حل اختلاف بشاگرد هستم.

احمدی منش اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴ شعبه حل اختلاف در شهرستان بشاگرد وجود دارد که تعداد ۱۲ شعبه آنها نیمه فعال است.

وی دل کندن از بشاگرد و همکارانش را سخت عنوان کرد و در پایان از همه حلالیت تلبید.

در پایان این مراسم از تلاش های چندین ساله احمدی منش تقدیر و تشکر شد و آقای واحدی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بشاگرد معرفی شد.

 

گفتنی است که با گذشت چندین سال از شهرستان شدن بشاگرد هنوز دادگستری این شهرستان در شهرستان جاسک مستقر می باشد و مردم برای انجام کارهای قضایی خود باید به شهرستان جاسک سفر کنند.

منبع: بشاگرد نيوز

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: دادستان جديدبشاگرد منصوب شد،مديركل دادگستري استان هرمزگان،واحدي ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 1675
بازدید کل : 125121
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com